Πολλές φορές ο πιο απλός τρόπος να προστατεύσουμε τον οργανισμό μας είναι μπροστά μας! Δε χρειάζεται τίποτα παραπάνω από θέληση και πείσμα για να αλλάξουμε τις συνήθειες μας και να βελτιώσουμε τον τρόπο ζωής μας.

Έτσι, θα μπορέσουμε να θωρακίσουμε τον οργανισμό μας και να ενισχύσουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα!

Δες παρακάτω 5 tips για να το κάνεις:

Συμπληρώματα διατροφής

Συμπληρώματα διατροφής όπως η πρωτεΐνη, τα αμινοξέα και τα συμπλέγματα βιταμινών θα σε βοηθήσουν να θωρακίσεις ακόμη περισσότερο το ανοσοποιητικό σου. Η πρωτεΐνη, η οποία αποτελείται από αμινοξέα, είναι δομικό χαρακτηριστικό και χρησιμοποιείται σε πάρα πολλές διεργασίες του οργανισμού μας, ενώ οι βιταμίνες συμβάλλουν στη σωστή λειτουργία του πεπτικού συστήματος.

Κόψε τις κακές συνήθειες

Κακές συνήθειες όπως το κάπνισμα, η κατανάλωση πρόχειρου φαγητού ή ο καθιστικός τρόπος ζωής σίγουρα δεν βοηθούν το ανοσοποιητικό σου σύστημα να αναπτύξει άμυνες. Περιόρισε την κατανάλωση ζάχαρης, φάε φρέσκα φρούτα και λαχανικά, στόχευσε στην καθημερινή άσκηση και ξεφορτώσου πια αυτό το τσιγάρο!

Μην παραμελείς το νερό

Πιες 2 με 3 λίτρα νερό ημερησίως και το σώμα σου θα σε ανταμείψει! Θα δεις το δέρμα σου να γίνεται πιο λαμπερό, θα έχεις λιγότερους πονοκεφάλους, θα αντιμετωπίζεις πιο λίγους μυϊκούς σπασμούς και θα ενεργοποιήσεις την άμυνα του οργανισμού σου!

Φρόντισε την ψυχολογία σου

Όταν αντιμετωπίζει μια αγχωτική κατάσταση, ο οργανισμός μας τείνει να είναι πιο ευάλωτος σε ασθένειες. Οπότε πρέπει να θυμάσαι πως το πιο σημαντικό είναι να διατηρείς καλή ψυχολογία και αισιόδοξη σκέψη!

Αγαπάμε τον ήλιο

Ο ήλιος είναι πηγή βιταμίνης D, η οποία είναι υπεύθυνη για υγιή οστά και δόντια, ενώ η έκθεση στον ήλιο κάνει το σώμα να παράγει περισσότερο μονοξείδιο του αζώτου, μια χημική ουσία που διατηρεί σε φόρμα τις αρτηρίες.

Πηγή