Το μενού της εβδομάδας για διαβητικούς

Written by on 12/09/2021

image_print

Η λύση στο αιώνιο πρόβλημα κάθε νοικοκυριού: Τι μαγειρεύουμε σήμερα;

ΠΡΩΙΝΟΔΕΚΑΤΙΑΝΟΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟΒΡΑΔΙΝΟ
ΔΕΥΤΕΡΑ4 κουτ. σουπ. βρώμη με 1 φλιτζ. τσαγ. γάλα 2%10 ξηροί καρποί1 τονοσαλάτα με 1 πράσινη σαλάτα & 1 κουτ. σουπ. λάδι & 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσηςΓιαούρτι 0-2% λιπάραΣαλάτα πράσινη με 3 κουτ. σουπ. γιαούρτι, 1 κουτ. σουπ. ελαιόλαδο, 1 κουτ. γλ. μέλι & στυμμένο λεμόνι & 5 καρύδια τριμμένα ( προαιρετικά )
ΤΡΙΤΗΤοστ με ψωμί ολικής άλεσης, 1 φέτα τυρί & 1 φέτα γαλοπούλα1 φρούτο με την φλούδαΚοτόπουλο ( 1 μπούτι ή 1 κομμάτι στήθος ) & 1 μικρή σαλάτα με 1 κουτ. σουπ. λάδιΓάλα 2% με δημητριακά ολικής άλεσηςΚοτόπουλο τυλιγμένο σε αράβικη πίτα με ρύζι, ντομάτα & κόκκινες πιπεριές & μικρή σαλάτα με 1 κουτ. σουπ. λάδι
ΤΕΤΑΡΤΗΑυγό σκραμπλ με 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης1 φρυγανιά ή 1 παξιμάδι ολικής άλεσης με 1 φέτα τυρίΡύζι καστανό με μανιτάρια πλευρώτους, μπρόκολο & καρότα & 1 μικρή σαλάτα με 1 κουτ. σουπ. λάδιΓιαούρτι 0-2% λιπαράΑρακάς ( 1 φλιτζ. τσαγ. ), 2 δάχτυλα τυρί φέτα & 1 μικρή σαλάτα με 1 κουτ. σουπ. λάδι
ΠΕΜΠΤΗ4 κουτ. σουπ. βρώμη με 1 φλιτζ. τσαγ. γάλα 2%10 ξηροί καρποίΜακαρόνια ολικής άλεσης με 1 κουτ. σουπ. κιμά & 3 κουτ. σουπ. τυρίΓάλα 2% με δημητριακά ολικής άλεσης1 σαλάτα με ρόκα, 1 ντομάτα ή 1 φλιτζ. τσαγ. ντοματίνια,3 κουτ. σουπ. ανθότυρο, 1 κουτ. σουπ. λάδι & ξίδι βαλσάμικο
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΑυγό σκραμπλ με 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης1 φρυγανιά ή 1 παξιμάδι ολικής άλεσης με 1 φέτα τυρί1 φλιτζ. τσαγ. αρακά ή φασολάκια, 2 δάχτυλα τυρί φέτα & 1 μικρή σαλάτα με 1 κουτ. σουπ. λάδιΓιαούρτι 0-2% λιπαράΟμελέτα με 2 αυγά, 1 φέτα τυρί, λαχανικά & 1 μικρή σαλάτα με 1 κουτ. σουπ. λάδι
ΣΑΒΒΑΤΟ1 γιαούρτι 2% με 1 φρούτο1 φρούτο με την φλούδαΣολομός φιλέτο ή φιλέτο πέρκας με 1 βραστή πατάτα & βραστά λαχανικά με 1 κουτ. σουπ. λάδιΓάλα 2% με δημητριακά ολικής άλεσηςΤοστ με ψωμί ολικής άλεσης, 1φέτα τυρί, 1 φέτα γαλοπούλα & 1 φρούτο
ΚΥΡΙΑΚΗΤοστ με ψωμί ολικής άλεσης, 1 φέτα τυρί & 1 φέτα γαλοπούλα10 ξηροί καρποίΦιλέτο μοσχαρίσιο με 1 φλιτζ. τσαγ. ρύζι καστανό & 1 μικρή σαλάτα με 1 κουτ. σουπ. λάδιΓιαούρτι 0-2% λιπαράΕλεύθερο γεύμα ή έξοδος ή φαγητό απέξω
Για μικρές οθόνες κάντε scroll δεξιά-αριστερά

Καλή επιτυχία και καλή απόλαυση

Αγγελος Αρχοντακης

image_print

CityVibes.gr

Read, Listen, Feel

Current track

Title

Artist