Διανύουμε αισίως τη δεύτερη εβδομάδα , locked μόνο , για το down ούτε λόγος , δεν κάνουμε εκπτώσεις και χάρες που θα μας ρίξουν ψυχολογικά. Για ακόμη μια εβδομάδα επιβιώσαμε και συνεχίζουμε να σκεφτόμαστε μόνο θετικά. Αφιερώστε λίγα λεπτά και σκεφτείτε ” Τι πήγε καλά τη βδομάδα που πέρασε; ” , αν σας βοηθά γράψτε το κιόλας , σε μια κόλλα χαρτί.

Όλοι οι αναδυόμενοι αθλητικοί τύποι , το κίνημα “πλήττω ας στείλω 6” , και οι απανταχού σπιτόγατοι και λάτρεις του Netflix , ας δώσουμε στον εαυτό μας ένα ενθαρρυντικό χειροκρότημα και ας χαρίσουμε ένα χαμόγελο στον καθρέφτη ή στον πρώτο άνθρωπο που θα δούμε δίπλα μας ή σε βιντεοκλήση.

Σας παραθέτω κάποιες τακτικές οι οποίες σύμφωνα με το WellnessLab__ θα σας βοηθήσουν να προσαρμοστείτε στις νέες ή να βελτιώσετε τις ήδη υπάρχουσες συνθήκες τηλεργασίας ή θα προσθέσω και τηλεδιάσκεψης, για τους φοιτητές της παρέας. Δοκιμάστε τες , ώστε να γίνετε αποδοτικότεροι και να νιώστε περισσότερη ευεξία όσο δουλεύετε ή μελετάτε από το σπίτι.

Διαβάστε ακόμη:  Η επίδραση της σκέψης στην υγεία και στο σώμα

Tips για μια αποδοτική ρουτίνα […]

  1. Ξεκινήστε την μέρα σας από νωρίς σαν να πηγαίνατε στη δουλειά ή στη σχολή.
  2. Ξεκινήστε τη μέρα σας με μια μορφή σωματικής άσκησης, έστω 15′ , θα προσφέρει ενέργεια και καλύτερη διάθεση.
  3. Αφιερώστε 5′ το πρωί σε ασκήσεις χαλάρωσης ή συγκέντρωσης ή απλά ελέγξτε την αναπνοή σας ( Εισπνοή-Εκπνοή επί 3 φορές, με όσες επαναλήψεις επιθυμείτε)
  4. Κάντε ντουζ , ντυθείτε και ετοιμαστείτε όπως ακριβώς θα κάνατε εάν φεύγατε από το σπίτι […]
  5. Φτιάξτε ένα ημερήσιο πλάνο με τις υποχρεώσεις της ημέρας, που θα προγραμματίζει τις πιο σημαντικές.

Bonus tip :

Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας , χαρίζει στον ανθρώπινο οργανισμό  την απαραίτητη ενέργεια και τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται για το ξεκίνημα μιας παραγωγικής ημέρας. Λόγω των γρήγορων ρυθμών της καθημερινότητας μας συχνά το παραλείπουμε , καιρός λοιπόν να αλλάξουμε αυτή την κακιά συνήθεια.

Πηγή