Περπάτημα, Νο6 στην καραντίνα

Written by on 16/10/2020

image_print

Μιλάμε για το περπάτημα την πιο διαδεδομένη μέθοδο εκγύμνασης και ιδίως στην καραντίνα. Αρκετοί άνθρωποι, ξεκινώντας από την πρωτόγνωρη περίοδο της καραντίνας, που ζήσαμε φέτος, υιοθέτησαν το περπάτημα, ως μια καινούργια συνήθεια στην ζωή τους και πολλοί την συνεχίζουν.

Που απευθύνεται. Μα σε όλους ,δεν κάνει διακρίσεις. Όλοι οι άνθρωποι μπορούν να περπατήσουν, ανεξαρτήτως ηλικιών, κιλών, φυσικής κατάστασης, ύψους, ψυχολογικής διάθεσης. Το μόνο που χρειάζεται είναι ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια.

Ξεκίνα λοιπόν!!! Βάλε τα αθλητικά σου, πάρε εάν θέλεις ένα φίλο η μόνο το κινητό σου τηλέφωνο, άνοιξε την εξώπορτα σου και ξεκίνα να κατεβαίνεις τις σκάλες της πολυκατοικίας σου. Σκέψου μια διαδρομή και ακολούθησε την ή αφέσου στον δρόμο, στην χαρά της ανακάλυψης αυτής της καινούργιας διαδρομής. Αναλόγως με την ψυχολογική σου κατάσταση θα οδηγηθείς, είτε είναι δρόμος πολυσύχναστος, με κίνηση, είτε κοντά στην θάλασσα, στην παραλία, είτε σε λίμνη, ποτάμι, είτε σε ένα γήπεδο, σε ένα πάρκο, είτε σε δάσος . Ο ρυθμός και ο καρδιακός παλμός εξαρτώνται από εσένα αργός, ήπιος, γρήγορος, σε ανηφόρα, σε κατηφόρα, σε ίσιο ή σε συνδυασμό.

Χρειάζονται περίπου είκοσι λεπτά την ημέρα και θα αρχίσεις να ζεις και να νιώθεις τις ευεργετικές ιδιότητες στο σώμα σου, στο μυαλό σου και στην ψυχή σου. Δεν επικεντρώνομαι στην απώλεια βάρους μόνο η οποία φυσιολογικά προκύπτει από την άσκηση. Θα εστιάσω στο θαύμα που θα νοιώσεις στην ψυχή σου, έπειτα από την έκθεση σου στον ήλιο, στον φυσικό αέρα, στην επαφή σου με τους ήχους και τις μυρωδιές του περιβάλλοντος και τις πλούσιες εικόνες που θα καταλύσουν το μυαλό σου. Ως αποτέλεσμα αυτου είναι να βοηθηθεί το μυαλό σου, να αδειάσει από το ενδεχόμενο άγχος, στρες, αρνητικές σκέψεις τις καθημερινότητας. Η επιστροφή στο σπίτι σου, έπειτα από αυτή την διαδρομή θα είναι πλήρως αναζωογονητική και ωφέλιμη.

Θα σε συμβούλευα να έχεις και ένα μπουκαλάκι νερό, καθώς επίσης να κατεβάσεις στο κινητό σου μια εφαρμογή που μετράει τα βήματα σου (Pedometer – Step Counter, walking tracker). Με αυτόν τον τρόπο θα δημιουργήσεις αρχείο, ώστε να έχεις καθημερινό ημερολόγιο με τα επιτεύγματα σου.

Σήμερα είναι η μέρα να ξεκινήσεις. Μπορείς!!!Θα βιώσεις το θαύμα…

Μαρία Ζαμπίδου

image_print

CityVibes.gr

Read, Listen, Feel

Current track

Title

Artist


 



Current show

Group Therapy

16:00 17:59









 



Current show

Group Therapy

16:00 17:59