1

Το μενού της εβδομάδας για διαβητικούς

Η λύση στο αιώνιο πρόβλημα κάθε νοικοκυριού: Τι μαγειρεύουμε σήμερα;

ΠΡΩΙΝΟ ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ ΒΡΑΔΙΝΟ
ΔΕΥΤΕΡΑ 4 κουτ. σουπ. βρώμη με 1 φλιτζ. τσαγ. γάλα 2% 10 ξηροί καρποί 1 τονοσαλάτα με 1 πράσινη σαλάτα & 1 κουτ. σουπ. λάδι & 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης Γιαούρτι 0-2% λιπάρα Σαλάτα πράσινη με 3 κουτ. σουπ. γιαούρτι, 1 κουτ. σουπ. ελαιόλαδο, 1 κουτ. γλ. μέλι & στυμμένο λεμόνι & 5 καρύδια τριμμένα ( προαιρετικά )
ΤΡΙΤΗ Τοστ με ψωμί ολικής άλεσης, 1 φέτα τυρί & 1 φέτα γαλοπούλα 1 φρούτο με την φλούδα Κοτόπουλο ( 1 μπούτι ή 1 κομμάτι στήθος ) & 1 μικρή σαλάτα με 1 κουτ. σουπ. λάδι Γάλα 2% με δημητριακά ολικής άλεσης Κοτόπουλο τυλιγμένο σε αράβικη πίτα με ρύζι, ντομάτα & κόκκινες πιπεριές & μικρή σαλάτα με 1 κουτ. σουπ. λάδι
ΤΕΤΑΡΤΗ Αυγό σκραμπλ με 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης 1 φρυγανιά ή 1 παξιμάδι ολικής άλεσης με 1 φέτα τυρί Ρύζι καστανό με μανιτάρια πλευρώτους, μπρόκολο & καρότα & 1 μικρή σαλάτα με 1 κουτ. σουπ. λάδι Γιαούρτι 0-2% λιπαρά Αρακάς ( 1 φλιτζ. τσαγ. ), 2 δάχτυλα τυρί φέτα & 1 μικρή σαλάτα με 1 κουτ. σουπ. λάδι
ΠΕΜΠΤΗ 4 κουτ. σουπ. βρώμη με 1 φλιτζ. τσαγ. γάλα 2% 10 ξηροί καρποί Μακαρόνια ολικής άλεσης με 1 κουτ. σουπ. κιμά & 3 κουτ. σουπ. τυρί Γάλα 2% με δημητριακά ολικής άλεσης 1 σαλάτα με ρόκα, 1 ντομάτα ή 1 φλιτζ. τσαγ. ντοματίνια,3 κουτ. σουπ. ανθότυρο, 1 κουτ. σουπ. λάδι & ξίδι βαλσάμικο
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ Αυγό σκραμπλ με 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης 1 φρυγανιά ή 1 παξιμάδι ολικής άλεσης με 1 φέτα τυρί 1 φλιτζ. τσαγ. αρακά ή φασολάκια, 2 δάχτυλα τυρί φέτα & 1 μικρή σαλάτα με 1 κουτ. σουπ. λάδι Γιαούρτι 0-2% λιπαρά Ομελέτα με 2 αυγά, 1 φέτα τυρί, λαχανικά & 1 μικρή σαλάτα με 1 κουτ. σουπ. λάδι
ΣΑΒΒΑΤΟ 1 γιαούρτι 2% με 1 φρούτο 1 φρούτο με την φλούδα Σολομός φιλέτο ή φιλέτο πέρκας με 1 βραστή πατάτα & βραστά λαχανικά με 1 κουτ. σουπ. λάδι Γάλα 2% με δημητριακά ολικής άλεσης Τοστ με ψωμί ολικής άλεσης, 1φέτα τυρί, 1 φέτα γαλοπούλα & 1 φρούτο
ΚΥΡΙΑΚΗ Τοστ με ψωμί ολικής άλεσης, 1 φέτα τυρί & 1 φέτα γαλοπούλα 10 ξηροί καρποί Φιλέτο μοσχαρίσιο με 1 φλιτζ. τσαγ. ρύζι καστανό & 1 μικρή σαλάτα με 1 κουτ. σουπ. λάδι Γιαούρτι 0-2% λιπαρά Ελεύθερο γεύμα ή έξοδος ή φαγητό απέξω
Για μικρές οθόνες κάντε scroll δεξιά-αριστερά

Καλή επιτυχία και καλή απόλαυση

Αγγελος Αρχοντακης